czwartek, 19 stycznia 2012

Włamanie (szczegóły)

Szczeguły na temat włamania na moje konto na msp..
- Zrobiła to nijaka fajowa laska 9
-Ona pewnie jest hackerką . Dlaczego tak myślę?? Ma 2 level mase ciuchów , sprawdziłam i  przesłano jej aż 33 uominki ,włamała mi się na konto chociaż nie podawałam jej hasła i nie pisałam z nią wcześniej niż po włamaniu i odzyskaniu konta
Niby zwykła dziewczyna z 2 levelem!


Nie dodałam jeszcze butów , dodatków i spodni ale najbardziej mi zależało na fryzurach .. Dwie , które zaznaczyłam na czerwono mi ukradła... ukradła też kolczyki ale ich nie ma na zdjęciach..

dostała aż 33 upominki  czy to nie dziwne???? na pewno je ukradłą .. a jeśli od każdej osoby zabrała po 3 upominki       ( więcej się nie da jeśli nie jesteś vip , ale ode mnie zabrała 3 to może nie wie że vip mogą wysyłać po 5 na godzinę..) to znaczy że okradła aż 11 osób..








więc pamiętajcie trzeba mieć hasło , którego nikt nie odgadnie ja miałam proste i mam nauczkę..






To by było na tyle

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. nieważne czy jest czy nie jest ale mnie okradła mam dowody .... Poza tym nie chce mi się wieżyć że by jej przyjaciele wysłali tyle upominków.. Jeśli znajdziesz dowud że nie mam racji usune ten post i wyśle jej upominek z lż , ale musi to być dobry dowud

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń